VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
PROFIL SPOLOČNOSTI
Názov: WO-MAN-LR s.r.o. (ďalej len „Spoločnosť“)
Zápis: ORSR Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 70576/B
Sídlo: Staré Grunty 162, 841 04 Bratislava
IČ: 36579726
DIČ: SK 202 182 2902
www.ladovcovavoda.sk
ďalej len „Spoločnosť“
2. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
2.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú práva a povinnosti Spoločnosti a zákazníka, ktorým je konečný spotrebiteľ na území Slovenskej republiky, pri dodávkach produktov Spoločnosti (ďalej len „Zákazník“).
2.2. Tieto VOP neupravujú práva a povinnosti Spoločnosti a zákazníka, ktorým je podnikateľ nakupujúci produkty, či užívajúci služby Spoločnosti za účelom svojho podnikania.
3. PRODUKTY SPOLOČNOSTI
3.1. Spoločnosť ponúka tieto základné produkty:
- 3 galónový (11,3 litra) sklenený barel s UV ochranou,
- 0,33 litrová sklenená kobaltová fľaša s ľadovcovou vodou,
- 0,75 litrová sklenená kobaltová fľaša s ľadovcovou vodou,
- 5 litrový Bag-in.Box s ľadovcovou vodou,
- 0,25 litrová hliníková plechovka s ľadovcovou vodou
- 0,25 litrová hliníková plechovka s ľadovcovou vodou a molekulárnym vodíkom,
- 1 kg/ 48 kociek ľadu z ľadovcovej vody
3.2. Spoločnosť ponúka okrem iného aj tieto vedľajšie produkty:
- Aquamat SlimCool pre výdaj vody na 11, 3 litrové barely,
- Sanitácia Aquamatu SlimCool
- Pumpička elektrická na výdaj vody na 11,3 litrové barely
3.3. Spoločnosť si vyhradzuje právo kedykoľvek upraviť alebo meniť ponuku základných produktov.
4. AQUAMAT SLIMCOOL
4.1. Výrobcom aquamatu SlimCool je Ebac Ltd, Veľká Británia.
4.2. Spoločnosť predáva aquamat SlimCool pre výdaj vody z 11,3 litrových sklenených barelov.
4.3. Spoločnosť poskytuje 24 mesačnú záruku na prístroj, avšak nie na vymeniteľnú sanitáciu, ktorú odporúča výrobca Ebac Ltd meniť každé tri mesiace.
4.4. Zákazník je povinný si pri prevzatí aquamatu SlimCool skontrolovať jeho stav a funkčnosť. Chyby zistené pri prevzatí je Zákazník povinný reklamovať ihneď. Chyby, ktoré mal aquamat SlimCool pri prevzatí, avšak zákazník ich nemohol pri prevzatí zistiť, je Zákazník povinný reklamovať bezodkladne od okamžiku zistenia.
4.5. V reklamácii je Zákazník povinný vady aquamatu SlimCool popísať a uviesť, ako sa prejavujú.
4.6. Spoločnosť je povinná odstrániť reklamovanú chybu v primeranom čase.
4.7. Výrobca Aquamatu SlimCool a Spoločnosť odporúča vykonávať sanitáciu 4x(štyrikrát) ročne s ohľadom na udržanie kvality vydávanej vody. Sanitácia Aguamatu SlimCool je kompletná výmena častí, ktorá prichádza do styku s vodou. Sanitácia sa vykonáva u zákazníka, ktorý je zodpovedný za objednanie sanitácie. Spoločnosť nenesie záruku za kvalitu vydávanej vody v prípade neuskutočnenej sanitácie aquamatu SlimCool v doporučenom termíne.
4.8. V prípade akejkoľvek škody spôsobenej prevádzkov aguamatu SlimCool je zákazník povinný okamžite nahlásiť udalosť Spoločnosti, najneskôr však nasledujúci deň po udalosti, vrátane zabezpečenia preukázateľnej fotodokumentácie. Na neskoršie reklamácie sa nebude brať ohľad.
4.9 Reklamáciu je možné uplatniť písomne na adrese sídla Spoločnosti alebo mailom na office@ladovcovavoda.sk. Spoločnosť je povinná vybaviť reklamáciu najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia, v prípade ak sa táto doba predlží je povinná o tejto skutočnosti bezodkladne informovať zákazníka písomne.
5. OBJEDNANIE PRODUKTU
5.1. Objednávka môže byť vybavená:
Telefonicky na telefónnom čísle +421 903 78 08 78 alebo +421 903 78 08 77 e–mailom na adrese office@ladovcovavoda.sk prostredníctvom objednávkového formuláru na webových stránkach Spoločnosti, www.ladovcovavoda.sk.
5.2. Objednávka bude vybavená v pracovnej dobe, v pondelok až v piatok od 08.00– 16.00 hodín. Objednávka zaslaná po pracovnej dobe bude vybavená nasledujúci pracovný deň.
5.3. Zákazník je povinný uviesť v objednávke tieto údaje:
- Svoju identifikáciu, pod ktorou je alebo bude vedený v Spoločnosti,
- Názov a množstvo objednávaných produktov,
- Dodaciu adresu, fakturačné údaje a telefónny kontakt na prijímateľa.
5.4. Ak nebude objednávka obsahovať náležitosti podľa predchádzajúceho bodu, je považovaná za neúplnú. Objednávka sa považuje za úplnú až okamihom doručenia spresňujúcich alebo doplňujúcich údajov. Odoslaním objednávky zákazník potvrdzuje, že bol oboznámený s VOP a týmto vyslovene súhlasí s procesom predaja ním vybraných produktov v súlade s týmito VOP.
6. DODANIE PRODUKTU ZÁKAZNÍKOVI
6.1. Spoločnosť dodá produkty na adresu určenú zákazníkom v objednávke spravidla do piatich pracovných dní od prijatia objednávky pre lokalitu Bratislava a mimo Bratislavy podľa individuálnej dohody so zákazníkom. Doprava produktov je spoplatnená na základe platného cenníka spoločnosti.
6.2. Ak dodanie produktov nie je možné vykonať v lehote do piatich pracovných dní ale v dlhšom dodacom termíne, Spoločnosť Zákazníka na túto skutočnosť upozorní. Prostredníctvom oprávnených osôb si môžu zmluvné strany dohodnúť dodanie produktov odlišný čas dodania ako aj iné miesto dodania. Túto skutočnosť je Spoločnosť povinná riadne zaznamenať v evidencii . Kupujúci je povinný takto dodané produkty prevziať a prevzatie potvrdiť.
6.3 Ak zákazník bezdôvodne neprevezme riadne dodaný produkt Spoločnosť je oprávnená účtovať si skutočne vynaložené náklady na dopravu podľa aktuálneho cenníka. Ak je potrebné produkt doručiť opakovane z dôvodu na strane Zákazníka hradí tieto náklady zákazník. Ak spoločnosť v lehote 30 dní od objednávky tovar nedodá ma zákazník právo na odstúpenie a spoločnosť je mu povinná všetky platby vrátiť bez zbytočného odkladu.
6.4. Zákazník je povinný skontrolovať dodané produkty, to znamená neporušenosť obalu. Po skontrolovaní dodaných produktov je Zákazník povinný podpísať dodací list alebo faktúru a potvrdiť tak prevzatie produktu.
6.5. Nebezpečenstvo vzniku škody na produktoch prechádza na Zákazníka okamihom prevzatia produktu.
6.6. Vlastnícke právo k produktom prechádza na Zákazníka prevedením kúpnej sumy v prospech účtu Spoločnosti.
6.7 Spoločnosť nesie záruku za kvalitu vody do okamihu otvorenia originálneho obalu Zákazníkom.
6.8 Zákazník má právo odstúpiť od objednávky (zmluvy) do 14 dní od dňa prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu. Na uplatnenie tohto práva môže zákazník použiť formulár, ktorý je dostupný na webovej stránke spoločnosti (odkaz na formulár). V súvislosti s odstúpením je spoločnosť povinná vrátiť zákazníkovi všetky platby vrátane nákladov na doručenie najneskôr v lehote 14 dní od doručenia oznámenia o odstúpení. uvedené neplatí pri prevzatí tovaru osobne v prevádzke spoločnosti.
7. KÚPNA CENA PRODUKTOV, SPLATNOSŤ KÚPNEJ CENY PRODUKTOV
7.1. Kúpna cena produktov Spoločnosti je určená aktuálnym cenníkom Spoločnosti k dátumu objednávky Zákazníka.
7.2. Spoločnosť si vyhradzuje právo kedykoľvek meniť alebo upraviť cenník Spoločnosti.
7.3 Zákazník je povinný uhradiť kúpnu cenu za dodané produkty bezhotovostným prevodom pred dodaním produktov na účet Spoločnosti uvedeným na faktúre / daňový doklad alebo v hotovosti pri prevzatí produktu.
7.4. V prípade bezhotovostného prevodu sa kúpna cena považuje za uhradenú okamžikom pripísania príslušnej čiastky v prospech Spoločnosti.
7.5. Kúpna cena za dodané produkty je splatná do dátumu uvedeného na faktúre / daňového dokladu uvedeného Spoločnosťou.
7.6. V prípade, že sa Zákazník ocitne v platobnej neschopnosti splácania kúpnej ceny alebo jej časti, má Spoločnosť právo požadovať zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z dlžnej čiastky za každý začatý deň nesplácania
7.7. Pokiaľ má Zákazník voči Spoločnosti neuhradené záväzky po splatnosti, Spoločnosť si vyhradzuje právo vyžadovať od Zákazníka platbu neuhradených záväzkov v hotovosti a to vrátane novo objednaných produktov. Pokiaľ Zákazník túto podmienky neakceptuje, vyhradzuje si Spoločnosť právo dodať mu objednané produkty až po tom, čo všetky svoje záväzky voči Spoločnosti uhradí.
7.8 V prípade neuhradených záväzkov má Spoločnosť právo tieto záväzky od Zákazníka vymáhať. Za každú vystavenú upomienku bude Zákazníkovi účtovaná suma 10 Eur bez DPH, ktorá bude pripočítaná k výške neuhradenej pohľadávky.
8. SKLADOVANIE A NAKLADANIE S PRODUKTAMI
8.1. Na zachovanie kvality základných produktov Spoločnosti je Zákazník povinný skladovať základné produkty na tmavom a chladnom mieste a chrániť ich pred priamym slnečným žiarením, a dodržiavať dátum spotreby vyznačených na základných produktoch.
8.2. Spoločnosť nenesie záruku za kvalitu vydávanej vody v prípade nedodržania bodu 8.1. Zákazníkom alebo používaním daného produktu v rozpore s informáciami uvedenými na obale či etikete produktu.
9. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
9.1 V súvislosti so zavedením novej legislatívy v oblasti ochrany osobných údajov – Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (Všeobecné nariadenie o ochrane údajov), (ďalej len GDPR) a implementáciou opatrení na zabezpečenie súladu spoločnosti WO – MAN – LR s.r.o. s GDPR ako aj so súvisiacimi príslušnými právnymi predpismi upravujúcimi ochranu osobných údajov napr. Zákon 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov alebo Vyhlášky Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky. Spoločnosť je registrovaná na Úrade na ochranu osobných údajov pod číslom 16352. Všeobecnú informačnú povinnosť ohľadne ochrany osobných údajov ako aj detailné podmienky nakladania s osobnými údajmi sú prístupné pre zákazníkov na webovej stránke spoločnosti https://www.ladovcovavoda.sk/gdpr/.
10. VYŠŠIA MOC / MIMORIADNE UDALOSTI
10.1. V prípade mimoriadnych okolností nad rámec rozumnej kontroly, ako je vojna, epidémia, stávky, nepokoje, kriminalita alebo udalosti prírodných rozmerov ako hurikán, záplavy, zemetrasenie, sopečné výbuchy a podobne, v takýchto prípadoch je vylúčená zodpovednosť Spoločnosti.
11. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
11.1. Tieto VOP sú záväzné pre všetkých Zákazníkov Spoločnosti, pokiaľ individuálne zmluva neustanovuje inak.
11.2. V prípade dodávky iných produktov, ako je špecifikované v bode 3,sa tieto VOP použijú jedine podporne a to v otázkach, ktoré nie sú medzi Zákazníkom a Spoločnosťou dohodnuté individuálne.
11.3. Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 18/2018 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z..
11.4. Zákazník súhlasí, že prípadne spory z vyššie uvedených vzťahov medzi Spoločnosťou a zákazníkom budú riešené podľa právneho poriadku Slovenskej republiky príslušnými orgánmi podľa bydliska spotrebiteľa.
11.5. Odoslaním objednávky si zákazníci prečítali všeobecné obchodné podmienky Spoločnosti. Tieto všeobecné obchodné podmienky sú zverejnené na webovej stránke spoločnosti https://www.ladovcovavoda.sk/vop/.
11.6. Spoločnosť si vyhradzuje právo kedykoľvek upraviť alebo zmeniť uvedené VOP.
11.7. Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 11.11.2025.